24/12/10

Ασφαλιστικά μέτρα κατά του army alert από τον Α/ΓΕΣ!

Παρασκευή, 24 Δεκεμβρίου 2010



"Μπορεί να μη συμφωνώ μ'αυτά που λες, αλλά θα υπερασπιστώ μεχρι θανάτου το δικαίωμά σου να το λες".

Δυστυχώς παρ όλη την καλή μας διάθεση να μην οξύνουμε την αντιπαράθεση μας με τον Α/ΓΕΣ, αφ' ενός λόγω του ότι η όλη διαδικασία είναι σε εξέλιξη, και αφ' ετέρου λόγω των αγίων ημερών των Χριστουγέννων, ο κ. Α/ΓΕΣ, φοβούμενος δεν γνωρίζω τι, συνεχίζει με τον ίδιο ανίερο τρόπο τις επιθέσεις του. Μας απειλεί ελπίζοντας στον εκφοβισμό μας, ώστε με αυτόν τον τρόπο να κάμψει το ηθικό μας.

Έλληνες bloggers, απευθύνομαι σε σας, ως ελεύθερος Έλληνας. Μετά την πρόσφατη άδικη περιπέτεια μου, την οποία όλοι γνωρίζετε, σήμερα το απόγευμα υπέστην νέα άδικη επίθεση. Οι αντίδικοι μου, σύσσωμοι αυτή την φορά, μου κοινοποίησαν αίτηση ασφαλιστικών μέτρων, με την οποία ζητούν από την Δικαιοσύνη την φίμωση του armyalert.blogspot.com. με απώτερο σκοπό την πλήρη απαγόρευση της ελευθερίας του λόγου, της ελευθερίας της έκφρασης, της ελεύθερης διακίνησης των ιδεών. Ζητούν να απαγορευτεί η οποιαδήποτε δημοσίευση σχετικά με τα πρόσωπα τους, βυσσοδομώντας με απύθμενη εμπάθεια εναντίον μου, επιχειρώντας να με συσχετίσουν για μία ακόμη φορά με άγνωστα παντελώς σε εμένα πρόσωπα.
Οι απειλές τους όμως ούτε μας τρομάζουν, και πολύ περισσότερο δεν μας τρομοκρατούν, απ εναντίας μας χαλυβδώνουν. Κυρίως γιατί ξέρω ότι έχω όλους ΕΣΑΣ! κοντά μου, και κυρίως τους ελεύθερους - σκεπτόμενους Έλληνες , που μου συμπαραστάθηκαν, και εξακολουθούν να μου συμπαρίστανται. ...Σας καλώ όλους από σήμερα και έως τις 4 Ιανουαρίου 2011, και ώρα 10 π.μ. οπότε στο κτίριο 5 , της πρώην Σχολής Ευελπίδων, ενώπιον του Προέδρου Υπηρεσίας, θα συζητηθούν τα ασφαλιστικά μέτρα, να δώσουμε για άλλη μία φορά σύσσωμοι τον αγώνα για την Δημοκρατία, για την ελευθερία της σκέψης , την ελευθερία της διακίνησης των ιδεών, το δικαίωμα της κριτικής στην εξουσία, και κυρίως για την διαφύλαξη και την υπεράσπιση της εθνικής μας κυριαρχίας.
Σας ευχαριστώ όλους σας.

Σπύρος Σταματόπουλος

Διαχειριστής army alert

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου